fredag, mars 13, 2009

Tårevåt bokanbefaling



Da vil jeg gjerne anbefale en ny bokserie på to bøker.
Det er fremdeles forfatter Karen Kingsbury som er den store helten. For å si det sånn, jeg skulle lese den ene boken på bussen fra Oslo til Kristiansand - det ble tårevått. Det er ikke å anbefale å lese de bøkene offentlig. For historiene går rett til hjertet, og for min del vil det si klump i halsen og vått i øyet.

De er utrolig sterke, og beskriver noen menneskers liv så nært og rørende at det er vakkert.
Anbefales på det sterkeste.

"Gjennom alt" med oppfølgeren "Som din dag er" AV KAREN KINGSBURY.

3 kommentarer:

  1. Kjenner til det! Har lest dem, og det ble noen tårer ja. liker bøkene, men det er ikke å stikker under en stol at de er litt amerikanske:-)

    kos deg!!

    SvarSlett
  2. Anonym1:19 p.m.

    Ja, det var det eg lurte på... Er dei veldig amerikanske? Kva handlar dei om? Er det romantiske romanar ho skriv?

    Og du... kvifor les du dei ikkje på engelsk i staden? Billegare og du lærer deg engelsk. Seier engelsklæraren ;) Dessutan finns det jo mange, mange fleire bøker av ho på engelsk enn det som er oversett til norsk.

    Kos deg med bryllaupsforberedelsane forresten! :) Eg for min del går og ventar på lille nurket som snart skal sjå dagens lys - spennande!

    Klem,
    Kaisa Ruth

    SvarSlett
  3. Stemmer..dei er veldig amerikanske, men det er då det er greit å filtrere det man vil ta inn over seg. For min del elskar eg å leve meg inn i slike historier, og er nok litt følsom, så då blir dei veldig sterke for meg..hehe

    Så koselig Kaisa, med et lite nurk. Gratulerer.

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter