torsdag, mars 19, 2009

Og sånn går no dagan...


Det nærmer seg helg, og min kjære har reist til Stavanger. Han måtte bort for å jobbe i helgen, stakkaren...
Ser frem til helg, og tenker å få gjort noe fornuftig..vet enda ikke hva...

Blir ihvertfall tid til å treffe venner!

Ellers er vi fremdeles på boligjakt. Nå er leiligheten definitivt solgt, og kontrakten er underskrevet.
Igår var vi på visning. Et hus som jeg falt pladask for, men heldigvis er min fremtidige ektemann litt mer fornuftig, og ser på ting som tak og vegger og slikt:) Det var et gammelt hus, og må nok byttes både litt her og der om man tar det.
SÅ tirsdag er det på ny visning, og det er et hus jeg er veldig spent på. Liker det og, ihvertfall på bildene..hehe...så får vi se. Ber og håper om at det må ordne seg snart, er litt spennende å gå sånn i uvisshet for lenge. For meg som person så skaper det litt bekymringer, og det er ikke bra i lengden.


Ellers så gleder jeg meg til påske, som bare er to uker til...da blir det rett hjem til Sunnmøre....juhuuu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter