onsdag, mars 18, 2009

80 dager igjen!!!!


Og vi teller ned - 80 dager igjen til den store dagen.
Hva er nytt siden sist?
Jo - for øyeblikket vet jeg ikke hvor jeg kommer til å bo om 80 dager...leiligheten er solgt, og ny bolig er ikke å se, ennå.
Det har seg også slik at når folk spør hvor langt jeg har kommet med planleggingen, så får jeg litt hetta, for det er jo bare 80 dager igjen. Og dette har jeg jo aldri gjort før, så det spennende er jo hva jeg har "glemt".

I påsken blir det nok til at vi tar resten av planleggingen, men foreløbig er jeg litt rolig. Kan hende det er fordi nervene på å ikke ha noe sted å bo overskygger det meste;)

1 kommentar:

  1. Syden=Albania.. nei, kanskje ikkje! Men ka e syden egentlig?.. For mej e det sol, sol, sol.. strand og bading. Så he nok feil oppfatta utrykket.. ;)
    Går fort tida no.. snart står du brud! :)

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter