mandag, mars 02, 2009

Ragnhild er..

Jeg tok utfordringe på strak arm fra bloggen til Linda. Det gikk ut på å skrive i søkefeltet i google.no navnet mitt og er i hermetegn, "Ragnhild er", og deretter skrive i bloggen min de ti første setningene som kom opp. Hos meg ble det følgende:
1. Ragnhild er litt småsyk
2. Ragnhild er i live
3. Ragnhild er i sin femte finale
4. Ragnhild er EM-klar
5. Ragnhild er nemlig beinhard
6. Ragnhild er sliten
7. Ragnhild pensjoneres
8. Ragnhild er solgt
9. Ragnhild er medlem av FNs ungdomspanel
10. Ragnhild er på veit til å bli en fullmoden artist med et stort og variert repertoar


Artig, prøv du og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter