torsdag, mars 05, 2009

Bruder i krig



Denne filmen har fått mange dårlige kritikker, men de er jeg ikke enige i.
I går kveld tok jeg og en venninne turen for å sjekke ut filmen, og jeg må si at den falt i smak. Nå har jeg av og til en enkel form for filmsmak, men jeg synes denne var morsom. En gang kunne jeg til og med kjenne at klumpen i halsen snek seg frem, og det ble litt vått i øyekroken.
Det kan jo hende at det har noe med mine egne bryllups -planer, hvem vet.

Men for de som liker de enkle amerikanske jentefilmene, så er denne midt i blinken. Og Kate Hudson var god, like god som i filmen "Hvordan dumpe en mann på 10 dager"

1 kommentar:

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter