tirsdag, februar 10, 2009

Salg av leilighet

Da er det en liten stund siden oppdatering, og grunnen til det er at jeg har vært opptatt med salg og kjøp av bolig. Visst jeg skal være helt konkret, så har jeg fått gjort verken eller.....

Leiligheten min er til salgs, og noen sier det er bedre tider, men andre igjen sier det er dårlige tider...hvem skal man høre på...man må vel bare vente å se..

I tillegg er jeg og min kjære på bolig-jakt. Vi må finne et sted å bo, når vi om i underkant av 4 måneder er et lykkelig ektepar...:)
Vi gleder oss veldig.

En fulltreffer bolig, er en bolig med koslig hage og selvfølgelig garasje...et husrom med hjerterom, det er det viktigste....

Vi leter fremdeles, selv er jeg i spenningens og bekymringens land for tiden, men det er jo bare slik jeg er, det er godt vi er to:)
Om noen ønsker seg en leilighet med panorama sjøutsikt til Danmark, så be dem ta kontakt med meg...

1 kommentar:

  1. Hei! Kor det går?.. solgt leiligheta? :)
    Panduro.no e heimesida.. veldig kjekke! :)
    Ellers i rute til den store dagen?.. :)

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter