søndag, januar 25, 2009

Boligjakt!

Da er en ny uke over, og snart er det på igjen med ny giv.
I uken som har gått har jeg gjort mitt livs drøm til virkelighet. Jeg fikk forige søndag gjøre mitt livs første tv-intervju. Det var utrolig spennende, og veldig gøy. Vi gjorde opptak til Frikanalen, som er et program kalt Møteplassen. Programmene mine kommer først i august på tv, så da er det bare å finne ut hva Frikanalen er til da:)

Ellers så har jeg jobbet med å gjøre klar leiligheten til visning, nå er det blitt en realitet at jeg må si farvel til min flotte bolig. Det er både med glede og litt vemod det må gjøres, den største gleden er jo at jeg skal gifte meg i juni, så da skal jeg og min kjære finne oss en bolig sammen.

I uken som kommer blir det besøk av takstmann og fotograf og besøk hos megler. Det er ikke bare, bare, å skulle selge en leilighet. HÅper det ordner seg.

Så må vi jo finne en ny bolig, og det er spennende tider for alt.

Det dukker alltid opp en ny mulighet når man legger ting bak seg, det gjelder jo bare å se dem.

Ønsker alle en rik uke, og gratulerer Dag Ola og Birgitte med forlovelsen i tillegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter