tirsdag, januar 13, 2009

Bryllupsforberedelser

Godt nyttår alle sammen!
Vi er i 2009, og hvem skulle trodd at jeg i starten av et nytt år, skulle planlegge mitt eget bryllup?
Vårt bryllup, mitt og Johan, det blir stas det. Om under 6 måneder, er vi gift.

Den første uka i januar har gått med til å lage innbydelser. Det er mye dill, ihvertfall når man gjør det til det, og jeg liker jo å dille litt.
Det kommer seg, og de blir forhåpentligvis ferdig før bryllupsdagen.

Det er virkelig gøy, og spennende. Mye forventninger til dette året, gleder meg stort.


I tillegg har første arbeidsuka i år gått med til å produsere mitt første Noreablad, som jeg skal stå som redaktør for. Det er og en svært spennende og utfordrende jobb, noe jeg gleder meg veldig til å fortsette med.
Det er bare så gøy å jobbe med bilder, layout, tekst og sammenbindingen mellom de ulike elementene.

For øyeblikket forbereder jeg meg og til mitt første tv-intervju, som jeg skal gjøre iløpet av neste uke.

Mye spennende for tiden, og jeg kjenner at det ikke er mange nok timer i døgnet til å få gjort alt jeg ønsker.

Ha en fin uke videre da folkens!

1 kommentar:

  1. Herlig,herlig!!! Stas å planlegge bryllaup! :)
    No e til og med Hr og fru Vatland igang med blogging! Skjekk: fruvatland.blogspot.com
    Hildbjørg

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter