tirsdag, februar 17, 2009

Feber - hva gjør det egentlig med kroppen?



Idag kom jeg meg på jobb, kjente jeg var litt svimmel da jeg satte beina på gulvet etter mange timers søvn, men rakk ikke reagere mer på det.
Da jeg satte meg ved pcen på jobb begynte jeg å svimle litt. Hodet ble bare tyngre, ryggen begynte å verke og synet ble sløvere...kjente jeg klarte ikke helt å henge med i det folka på jobb snakket om.
hmmm...enten så er feberen på vei og tar knekken på meg, eller så er det som vanlig - Jeg får alt en influense inneholder, men ikke feberen.
Hva er egentlig feber, er det den man må ha for å bli fri fra influensa? Må man brytes såpass ned at feberen kommer, før man får bygget seg opp igjen?

Ikke vet jeg...men det er tungt å ikke være såpass syk, at man kan gå hjem fra jobben. For det er jo først når man har feber, man er syk, sier legen. (ikke det at jeg går så mye til lege, for de synser som oftes likevel).

jaja...ikke vet jeg...men syk kan jeg ikke bli, siden jeg imorgen skal ha min andre visning på leiligheten.

3 kommentarer:

  1. Feber= kroppens egen måte å reagere på bakterier som ikke er "normale". Det må av og til til, for å ta knekken på småfantene.. Så litt feber er bra, men blir feber altfor høy er det ikke så bra lengre. Da må du ta febernedsettende(paracet). hilsen sykepleierdama. God bedring

    LYKKE TIL MED VISNING!

    SvarSlett
  2. Anonym2:10 p.m.

    Slite litt me samme probelme for tida.. Grei nok te å gå på jobb, men går ikkje so greit å være på jobb.. Jaja, får vel berre ta tida te hjelp. God bedring!

    SvarSlett
  3. Offa.. E so kjedeli å vær sånn halveis sjuke ja..

    Lika godt å blogge ja.. :) Åso va de dissa klistermerka ja:
    -velg tema: home deco
    -velg: dekorer veggen
    -velg: side 17 eller 18 eller nåke.. so finne du dei nok.. :)

    Brudebukett ja.. Kan vær greit å bestille en par veke før iallefall, men viss du veit om de e monge bryllup her den helga, so kan de vær greit å ringe å sei at du kjeme til å bestille bukett den helga sånn at dei ikkje e overbooka når du ska bestille. Men de e som regel ikkje nåke problem. Dei fleste butikka teke på sej opp til 2-3 brude per helg.. :)

    Ej he kje helt bestemt mej ka ej ska gjer enda.. litt vanskeli syns ej! Men skal iallefall ikkje jobbe fullt før til hausten, når hallvard og he begynt i barnehage.. :)

    God bedring då du!! :)

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter