fredag, mai 14, 2010

17.mai

Det er sommer, det er sol og det er Sørlandet. Vi har allerede i en måned hatt grillen på terrassen og brukt den flittig. I tillegg har iskontoen for i år allerede begyndt tømme seg, sånn er det når man bor på det blide sørlandet.

I tillegg har jeg og min flotte mann allerede hatt årets første tur i dyreparken, en konge dag. Vi fikk sett de flotteste løvene bli matet, helt fantastisk flotte dyr.

Og nå nærmer vi oss 17.mai,nok en grilldag. Det blir litt feiring i byen, og litt feiring på vår egen terrasse. Det blir forhåpentligvis en god gjeng som samles.

Nå skal jeg bake ferdig blåbærpaien og kanel i svingene, før jeg tar helg.

God helg og god 17.mai til alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter