lørdag, juli 25, 2009

Oppussing og grilling del I

Nydelige roser som jeg fikk av Johan på bursdagen min for noen dager siden. Det er litt vemodig å tenke på at man er i sitt siste år på 20-tallet, neste år er det en ny epoke. Men, så kan man glede seg over at mye har endret seg, og jeg ser med glede og spenning fremover.

Og her har min mann funnet en plass på kjøkkenet, vårt helt fantastiske kjøkken som allerede har hjulpet til med flere gode middager og desserter.

Så vidt kan du se gråfargen som er på de gråmalte panelveggene, med hvite profilerte lister. En kjempekoselig kjøkkenkrok skal det bli etterhvert som innredningen kommer på plass.

Slik ser ene delen av stuen ut. Nå på en måned har min mann, og våre fedre jobbet hardt. Nå er det hvit panel på stuen, med hvitmalte profilerte lister. Bedårende. Gleder meg til å innrede.

Profilerte lister.

3 kommentarer:

  1. Anonym6:14 p.m.

    det var bra dere tok i bruk profilerte lister.
    Utrolig fint dere får det! gleder meg til å ta husværet bedre i øyesyn

    SvarSlett
  2. VEldig hyggelig med kommentarer, men hvem er den anonyme?

    SvarSlett
  3. det e ikkje ej

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter