torsdag, april 16, 2009

50 dager igjen

Da er det 50 dager igjen, og jeg kan kjenne nervene komme....Trodde egentlig ikke jeg skulle bli nervøs, siden jeg har følt at jeg har hatt god kontroll.
Men igår da jeg skulle lage bordkortene (som jeg skal legge ut bilder av ikveld), så kjente jeg at det er for perfekt for tiden. Ting går for bra, og da må det jo skje noe trist snart...det er litt for mange gode ting som skjer...

Men da fikk jeg høre at det er bryllupsnerver....da lurer jeg egentlig på hva bryllupsnerver er uka før....det kan være jeg må gå på sånne piller for ikke å få nervesammenbrudd..hehe...neida...dette går nok greit skal du se, som min kommende ektemann ville ha sagt..............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter