torsdag, august 31, 2006

Flere sommerminner


Ha det gøy er ikke det vanskligste i familien Vartdal. Det er alltid noe å le av, til og med 1400 m over havet.

De som las VG i sommer, fikk sikkert med seg at det stod parkert en ganske stor yacht i Oslofjorden, ved Aker brygge. Siden vi tilfeldigvis var i området, gikk jeg, søstera mi Ingrunn og typen hennes Sean, pappa, mamma og Jenny bort for å hilse på folket. Jeg spurte mannskapet om hvor de kom fra (siden VG ikke hadde klart å få så mye info fra folket, så tenkte jeg å ta saken i egne hender), og da fikk jeg en øy, jeg ikke husker navnet på, i Stillehavet til svar.
Hadde lyst til å forsette samtalen der, slik at jeg kunne bli innvitert ombord til denne sjeiken. Han var jo heller ikke feil han i mannskapet jeg snakket med. Men...sånn gikk det da ikke..Kvelden holdt frem i leiligheten til Sean og Ingrunn.


Det er vanskelig å komme seg bort fra sommeren, når man har så mange gode minner å dele. Her er enda flere bilder, fra da jeg feriere med min minste søster Jenny, og mine foreldre på Beiostølen og i Oslo i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter