søndag, august 02, 2009

Landsskytterstevne på Evje

Idag har vi tatt turen inn i indre Agder. Min bror og kjæresten, Mari, har vært noen dager på besøk hos oss, siden de igår reiste til Evje på landskytterstevne. De skyter begge to, og idag reiste vi opp for å bli med på feltskytingen. Det bestod i å gå 4.4 km i skog og mark, fra bane til bane. Veldig artig. Ble inspirert til å begynde med dette selv.

Ellers så regner det rett ned i sør, så idag har vi bestillt oss tur til varmere strøk. Til helgen starter ferien min som jeg har lengtet etter i hele sommer, så tur blir det, og sol iallfall...Gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter