lørdag, juli 25, 2009

Oppussing og grilling del II

Orkdiee-vinduet med orkidee 1 og 2...Herlig...min svigermor sier vi har orkidee-vinduer, så da var det helt supert at vi har fått så mange orkideer...Det "romantiske" i det(slik jeg ser det), er og at det var orkideer og roser i brudebuketten min, og orkidee i blomsten Johan bar den dagen...søtt. Så nå har vi en orkidee i hvert vindu i vårt nye hus:)

Orkdiee 2

Orkidee 3

Orkidee 4

Vår andre grillfest i sommer, med besøk av Arne og Hildbjørg, Hilde og Håkon og Erika. Kjempekoselig. Grillings, avslutta med ostekake og kaffi. Herlig.

Slik ser det ut ovenfra, når Arne må gjennom takluken for å hente bilnøklene han "mistet" fra verandaen og ned igjennom luken....skulle bare teste noe....

1 kommentar:

  1. kamaget2:56 p.m.

    knallfint dere ha fått det :) gleder meg til å se den live!

    Så koselig ut med grillings på veranda. Litt mer praktisk enn i garasjen hehe ;)

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter