mandag, juli 06, 2009

Nytt hus og nytt hår

Da er oppussingen av huset vårt i svært god gang. Vi har holdt på i en uke, og min kjære Johan har kommet svært langt. Kjøkkenet er så og si ferdig, med tanke på at taket er nylagt, samt panel på vegger og laminat på gulv. Nå er det stua sin tur.

Huset var mer eller mindre gult og nikontinbelagt, så da var det på sin plass med litt fornying.

Siden deler av min familie kom på besøk, så har vi satt de i sving. Og her bærer pappa panelplater til han stuper....



En liten del av vår fantastiske veranda, både for soling og grillpartys.

Lys laminat på gulvet og grå Skagen panel på veggen. Det er på kjøkkenet.

SLik ser kjøkkenet og kjøkkenkroken ut foreløpig. Den skal få et gammelromantisk stil, med sølv-lysekrone og kvite hjørneskap...skal bli so fint atte....


Og som en liten bonus for arbeidet, er det på ekte sørlandskvis reker å få. Vi dekka på veranden med reker og loff, og papp er bra når kjøkkenet ikke er oppe og går enda...:)

Jeg for min del har benytta anledningen i dag til å klippe meg. Håret hadde blitt så fantastisk langt, halvegs nedover ryggen, og ganske slitt. SÅ da var det på tide med en sommerklipp, og da tok jeg å lysna håret igjen. Er nok på vei til det gode, gamle, blonde;)

5 kommentarer:

  1. wow dere ha jo fått gjort mye!!

    Du har virkeli fikset sommersveisen, var meget meget kledli:)

    SvarSlett
  2. Ska sei dåkke jobba på! Så flott kjøkken og kjøkkenkrok. Det blir veldig bra! Og den store flotte verandaen!

    Grattis med ny, kledelig sveis!
    Vi sees vel ganske snart her i Bergen:)

    SvarSlett
  3. Dere kommer til å få det så koselig:) Ser lykta er på plass allerede;) I like!! Vi snakkes i helga, da er det duktet for GF!!

    SvarSlett
  4. Ser ut til å bli drømmehuset! Likte den nye sveisen! Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett
  5. Anne M.A.2:19 p.m.

    Gleder meg til å komme på besøk i det nye huset. Ser kjempefint ut (håret også):-)

    Anne M.A.

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter