tirsdag, mai 05, 2009

Konfirmasjonstid

Da er det en uke siden sist jeg la fra meg noen ord her på bloggen, og det er på tide med flere.
I helgen som var, faktisk fra onsdag til søndag, campet jeg og Johan på Ellingsøya, nærmere bestemt på Hagen.
Det var veldi koselig, og jeg fikk sjansen til å bli medre kjent med kommende svigers.
Ellers så var vi i bunn og grunn på Sunnmøre i forbindelse med min yngste søsters konfirmasjon. En stor dag, og både rørende og tankevekkende på en gang. Ho er yngst av oss fem søskena, så dette fortalte egentlig at jeg har blitt gammel, og ho har vokst..hehe

Lørdag var jeg for å tilpasse brudekjolen. Det går jo slag i slag festlighetene i slekta vår nå fremover, og bryllyp er noe av det jeg har i tankene. Så kjolen måtte sitte som den skulle.. Det gjorde jeg, mens Johan var på sitt eget u-lag. Kameratene tok han med rundt på diverse, tror han koste seg stort den dagen.

Kommer tilbake med bilder av min konfirmerte søster, ho var kjempeskjønn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter