torsdag, mai 21, 2009

16 dager igjen

Hei alle sammen!
Da nærmer det seg med stormskritt, snart bare to veker igjen. Og vi gleder oss veldig.
Idag har songhefta omtrent blitt ferdig produsert, er ikkje bere bere det. Skal jo være nærmast perfekt, alt må jo være det når ej skal gifte meg med verdas mest perfekte mann (veldig subjektivt, men lov det på en slik dag).

6.juni er dagen og vielsen foregår i Norges flottaste bygd - Nordre Vartdal, i Vartdal kyrkje. Kl. 13.



Vidare skal festen foregå på Rjånes Ungdomssenter. Eit leirsted eg for min del har hatt mange gode opplevelsar i oppveksten, i min leirperiode. Har nok vore på ei titalls leirar der. 15 minutter kjøring fra kirka ligger leirstedet.






Her er og nokre bilete av hyttene nokre av gjestane skal bo i.

Vi ser virkelig fram til denne dagen. Det blir sjølvsagt sol!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter