torsdag, april 26, 2007

TRONDHEIM NEXT..

Hei alle sammen!
Nå er det en stund siden sist oppdatering. Det har seg slik at fra mandag er jeg på plass i Trondheim. En tid fremover skal jeg vikariere i Radio Sentrum, det blir utrolig spennende, og en kjempe utfordring.
Aner ikke om jeg kjenner noen i Trondheim for tiden, så visst jeg gjør det..hehe...så si gjerne fra. Har ikke helt oversikten lenger over hvem som bor der...men mye jobbing blir det iallfall. Husk gjerne på meg i bønn om noen har planer om å sende opp noen tanker de neste ukene....

1 kommentar:

  1. hei skap-trønder`n min! Skal ikke du legge ut noen bilder snart? fra 17.mai eller noe? Nå er det Kr.sand next vett=)

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter