onsdag, mars 07, 2007

Sunnmøre på sitt vakraste


- Er det noko rart eg får heimlengsel?

6 kommentarer:

  1. Du har den!

    Se bloggen min for info... :-)

    SvarSlett
  2. ...nope.
    Ikkje rart i det heile tatt.
    Sunnmøre e best.
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hei Hei Ragnhild. Lenge si sist nå. Vett du ka, eg ska vera med i sommer og på borgen. Du skal vell vera med du og? Glede meg allrede.
    Hilsa Daniel når du treffe an

    SvarSlett
  4. Hallais....knall..gleder meg...Tar du med den lilla cd- spilleren?

    SvarSlett
  5. Hehe, vett ikkje om eg har den lengre. Men du har ikkje agt meg te i dine linker heller. Litt skoffa, nå har eg lagt deg te sjp meg

    SvarSlett
  6. Jan Egil...du er lagt til...

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter