torsdag, mars 15, 2007

En form for sisten?

Da har jeg visst blitt fanget av Karen....

"Regler:Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon."

1. Jeg har ridd på hest gjennom ørkenen, sneket meg inn i pyramidene i Kairo, og falt av en kamel...17 år gammel
2. Jeg tok feil av gassen og bremsa på min første kjøretur, da jeg skulle rygge...uheldigvis stod det en stor garasje bak...
3. Jeg har sykla på en gatelyktstolpe på sida av en sykkelsti, selv om det ikke var noen mennesker som kom meg i møte...
4. Jeg har vært i bryllaup med 400 indonesere, og spiste innvollene på en gris....de var woka da...
5. Jeg føler mer mening med livet av å være i Afrika/Asia to uker, enn et helt år i Norge.
6. Jeg klarer ikke å være hjemme alene i ro mer enn 4 timer, dersom jeg ikke er slått ut av feber.(Noe som svært sjelden skjer at jeg blir)

juhuu...so crazy..
Ballen går vidre til Jan Egil, Lena, Solbjørg, Merete, Øystein, Oddvar! Go! GO!

1 kommentar:

  1. Hei hei.
    Eg har blitt tikka før, så eg gidde ikkje ein gong te. Sorry. Du kan jo sjekka bloggen min ka eg har skrevet.

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter