søndag, september 24, 2006

Kjeragbolten


En tur på Kjerag-bolten kan koste mye. Da mener jeg i å mestre sine egne grenser. Det ser rimelig enkelt ut å bestige denne steinen, men går man ut og ser ned før man bestiger steinen, så ser man rett ned i dødsdjupet. Noe Ragnhild Kristine gjorde.
-Jeg skulle iallfall gå ut på steinen, var noe jeg bestemte meg for på forhånd. Da jeg kom opp ble jeg svimmel, kvalm og hjertet i halsen. Følte jeg datt ned med en gang. Gud ville nok ha meg litt lenger, så derfor presset jeg meg ikke lenger ut enn bildet viser nedenfor.
- Mamma, du kan nok sende en takkebønn opp for dette.

4 kommentarer:

  1. Ja, ditta såg nifst ut.Bra du tenker deg litt om før du utfordra farene. Eg trudde galne fjellklatrarar hadde tau på seg, men det er vel umoderne det naturligvis. Kva blir det neste no då ??
    mamma.

    SvarSlett
  2. Anonym2:58 p.m.

    Se det ja!!! Ser jo ut som dykke hadde ein fantastisk opplevelse.... Kjenne et snev av missunnelse.Men du får ta mæ mæ ei gong... kanskje du då prøve dæ utpå??

    SvarSlett
  3. Anonym1:10 a.m.

    sikkert en flott tur=)jeg hadde aldri våga meg utpå der..tror jeg..plutselig kommer det et vindkast og vips så mister en balansen:S skummelt...

    SvarSlett
  4. det så jo litt digg ut da.Men ja jeg hadde ikke vært den første utpå der jeg heller ;-)

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter