fredag, juli 28, 2006

FERIE!!!!!!!!!!!


Då er nok ein sommar over, og fleire solkremflasker tome...for mange, men for meg startar det idag. Ferien er komen! Sommertreff, GF og UL er over for i år. Så opp til fleire hundre mennesker har eg fått møte denne sommaren og, det har vore knall å møte dokke folkens. Disse stevna gjer bere sommaren heilt fantastisk, på grunn av alle menneska ein møter.

Siste nye
Desverre må eg skuffe dokke her, det har ikkje skjedd så mykje nytt. At eg har blitt eit år eldre, er ikkje så mykje å skryte av, heller tvert imot.
Eg må heller få tildele at det nye er vel at eg skal ha minimum to veker på Sunnmøre i år, det er ikkje verst.

Og det fyrste som skal skje i denne ferien, er bryllaup på Vigra. Deretter går turen til Molladalen. Det gleder eg meg til, om været held seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter