tirsdag, september 07, 2010

Prosjekt før prosjektet...

Det nærmer seg vårt største felles prosjekt, 7 uker igjen...vi er spente...jeg vokser og det blir tyngre og tyngre...og jeg ser mer og mer frem til at en liten baby skal ta plass i vårt hjem.

Men for å korte ned ventetiden er det mange prosjekte som kan og bør gjøres før den tid. Hele huset er nå innvendig ferdig oppusset, noe jeg kjenner jeg gleder meg stort over. Men støv innendørs er nok noe jeg fremdeles må leve med, for nå er det ute som er min manns store prosjekt. De siste ukene har han revet deler av terrassen, og som dere ser på bildet er han i full gang med å legge en flott og ny terrasse ved kjøkkeninngangen. Det blir veldig fint her til slutt, det tror jeg på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter