onsdag, juni 03, 2009

Tilbehøret mangler - 3 dager igjen



Da er det ikke mindre enn 3 dager igjen til den store dagen. Ikke klarer jeg å sove stort lenge, er lys våken før halv ni på morgenen. Det er svært sjelden.


Hjemme på Nordre Vartdal er det egentlig ikke noe som er unormalt i forhold til andre ganger jeg er hjemme...alle styrer med sitt og er svært opptatt på hver sin kant - alltid noen som springer ut og inn av huset, og noen som skal ordne og styre. Slik er det og har det alltid vært, bare at denne gangen så er det et bryllup som er i vente.

Det blir stas.
Jeg for min del føler selv jeg er ganske rolig, og tror alt er under kontroll. Så da er det jo noe jeg må finne å bekymre meg for, og det er tilbehøret til kjolen.

Hvilke smykker kan en brud ha på seg? Hvor små/store skal de være, hva skal man ikke ha? Jeg trenger noen tips på tampen...

12 kommentarer:

  1. Som den bryllupsgale dama jeg er svarer jeg jeg... :) For det første..STAS med bryllup asså! Du må bare glede deg masse nå, dagen kommer til å fly!! ;) Vanskelig å si hva slags tilbehør du bør ha når jeg ikke har peil på hvordan kjolen din ser ut.. (har du bilde må du mer enn gjerne sende på mail!!! :) ) og om du skal ha slør el pynt i håret osv... men jeg trengte i alle fall ikke så mye tilbehør fordi jeg hadde en del pynt oppe på kjolen.. hadde øredobber som hang litt og så hadde jeg et armbånd som matcha.. Hvis du har en veldig enkel kjole er det jo fint med et lite smykke i halsen - det du hadde i innlegget var jo for eksempel veldig fint!?
    Tipper du kommer til å bli superpen jeg! :) Skulle gjerne vært der og sett deg som brud, men Nøre ligger lissom så langt unna Oslo! ;)
    Uansett - ønsker deg lykke til med innspurten og dagen!!!!

    SvarSlett
  2. Hehe...konge at du svarer Maria. Så man kan ha armbånd altså? Hm...Blir ikke det kræsj med et hvitt armbånd, når gifteringen er i gull? Detaljer altså..elsker de - men de gir meg og en del tankearbeid...sikkert ingen andre enn meg som tenker over det en gang..hehe

    SvarSlett
  3. Jo, jeg tenker på det;) i samme situasjon som deg..tenke tenke tenke..angående armbånd, så kan du ha det på den andre armen der ikke gifteringen sitter;) Jeg liker strass-smykker, men også små søte en-stens-smykke eller perle. Har ikke bestemt meg helt, men jeg vil tro dette kommer litt an på hvor mye pyntet hode er(diadem f.eks)og kjolen. Good luck!! og med resten av styret før den store dagen!!

    SvarSlett
  4. Jeg hadde ikke hvitt armbånd jeg.. men nå hadde ikke jeg hvit kjole heller da.. den var ganske mørk champagnefarga.. Men jo, ha det på andre hånda! :)
    Og så må du huske på regla "something old, something new, something borrowed, something blue!" :)

    SvarSlett
  5. Du må bruke det smykket du fikk (til jul?) av din mann.
    Selfølgelig. Da blir han glad!

    SvarSlett
  6. hm....hva er det med den regla egentlig?hmmm..får den ikke helt til å gå opp...det eneste blåe, må være øynene mine...ellers blir det lite blått....

    Men, for å si det sånn..smykkene er nå i boks, det landa jeg på idag...;)
    Enkelt blir det jo, men søtt tror jeg...denne ene dagen i livet må jeg jo få lov til å tenke litt søtt - i Askepott-stil - det er jo et eventyr som går i oppfyllelse...hihi..Føler meg som en prinsesse i kjolen, så det er synd det ikke er ofte vi går med slike kjoler, jenter;)Men absolutt ikke synd at en slik dag er meningen å være kun en gang i livets løp. Det er heller betryggende..hehe

    SvarSlett
  7. LInda..takk skal du ha...det har jeg jo selvfølgelig tenkt på, og det var da riktig så søtt det....

    SvarSlett
  8. Hei! Det meste kommer fort i boks! Enkle smykker er bra! Jeg stresser lite(før på fredag), alle oppgaver er liksom delegert! Skal du ha noe blått utenom øynene, er mitt tips en fliseklemme med noe blått på. Den skal gjemmes fint inni håret mitt slik at den kan ses hvis noen ser meg veldig ovenfra! Detaljer =)

    SvarSlett
  9. Hehe..stemmer Målfrid...men jeg tror ikke jeg kommer til å følge den regla...har ikke noe gammelt, lånt eller blått(utenom øynene)

    SvarSlett
  10. Anonym5:52 a.m.

    Lykke til med resten av forberedelsene! :) Håper du får en superduper dag sammen med mannen - og gjestene!

    SvarSlett
  11. Gøy å følge med på bloggen din, etterhvert som den blir mer og mer "bryllupifisert"
    ...og så må du ikke glemme: "and a penny in your shoe"! :)
    Jeg fikk min penny av kjæresten da han var i Liverpool nylig på fotballkamp. Detaljer ja!
    Lykke til!

    SvarSlett
  12. penny ? skal sei..den var ny...hehe

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter