fredag, desember 12, 2008

Min siste radiosending over!

Idag har det skjedde en milepæl i livet mitt. Jeg hadde min siste live-sending på radio, fra kl 11-13. Den kan høres på www.norea.no i hele dag, 14-16, 18-20, 21-22.

Det var litt trist, samtidig var det gøy å kjenne at jeg nå endelig skal få en ny utfordring.
Over jul skal jeg nemlig inn i inforamsjonsarbeidet, der jeg tar over som redaktør for Noreabladet. Satser igrunne på å få jobbet mer med bilder, skriving og ikke minst reising.
Litt tv-jobbing blir det og, så 2009 blir et spennende arbeidsår. Mye annet gøy skjer jo og i 2009:), men i forbindelse med jobb, er dette det nye.



1 kommentar:

  1. Anonym6:00 a.m.

    Så spennende å høre (øh..lese)!
    Nå holder det altså ikke lengre å høre på web-radioen for å observere din gode arbeidsinnsats, trist...
    Lykke til!

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter