fredag, april 04, 2008

Påsken 2008

Da var påsken -2008 over, og den ble for det meste opplevd i London i år. Vi tok turen over til en uke med sol og blå himmel. Det ble en stor overraskelse å lande på Torp natt til påskeaften i vårsko, der bilene på parkeringsplassen var så og si snødd inne.
Men en fabelaktig tur ble det iallfall, med mange opplevelser.
Må vel si som den musikk-elsker jeg er, at et av høydepunktene var å oppleve musikalen "We will rock you", med flere av de beste Queen-låtene.

En av kveldene tok vi turen til Tower of London, og TowerBridge. Artig å se disse stedene på kveldstid. Men vanskelig å fotografere uten stativ...


Som den skoenusiast jeg er, så var jo London et perfekt sted for å finne kule, søte og billige sko i alle varianter. Det ble bare med to par sko denne gangen, men jeg var svært fornøyd med de parene her...De var utrolig søte, og billige, seff...går jo bare på skosalg;)

Og siden det var påske, så måtte man jo forevige det man hadde av påskefornemmelse i en by som London.




Våren hadde på flere måter inntatt London. Her ser dere de vakre, hvite blomstene som i var i fullt utsprang av trærne. Og så var det jo en nydelig park vi gikk gjennom, Hyde Park. Så dette motivet falt jeg rett og slett for.





Hyde Park har jo sine kjære beboere, her er en av dem...





Og så reiste jeg jo med min kjære, som ikke var så veldig glad for å være med på alle mulige slags bildemotiver, men det kommer etterhvert;)
Var jo fint dette;)






To trøtte tryner nedenfor Big Ben, og midt i lyskrysset..gøy det...






Noen som ikke vet hva dette er?











Selv om det var vår i luften, så var dette i et av de kaldeste øyeblikkene. Det blåste ganske friskt ved Themsen, og det ble for øyeblikket litt overskyet. Torsdag var dagen da regnet kom innom, men det varte ikke lenge.









mmmmm....english style..











Og som en prikk over i`en, som en kirsebær på softisen, og sjokoladetrekk på marsipanen....Starbucks må ikke glemmes... De har bare helt fantastisk kaffi der, og ikke minst denne FANTASTISKE sjokoladekaken, som jeg bare må prøve å lage selv.



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter