fredag, juni 02, 2006



Du gikk glipp av Rebecca St. James igår
En fantastisk konsert med en flott ung dame. En god stemme, og et sterkt vitnesbyrd. At noen med den statusen denne damen ha, står på scenen verden over og har sitt klare vitnesbyrd, det er ikke verst. Snakke om kjærlighet og Jesus er det mange som gjør. Men å snakke om verdier og moral som sex før ekteskapet, er et betent tema mange steder. Rebecca St. James var veldig tydelig overfor ungdommene på hva hun mente var riktig ut fra Bibelen. Veldig bra. Man har som kristen mye å lære av denne damen, med en direkte tale.
Og konserten var super. Du gikk glipp av noe der gitt.






5 kommentarer:

  1. Anonym4:14 a.m.

    Yes! Det va en konge konsert ja!! Bra dame!! :)

    SvarSlett
  2. Synd at den ble lagt samtidig som PetreSessions var på Torvet. Jeg sov hele dagen etter nattevakt, og fikk med meg litt av Ralph Mayerz før jeg måtte vende nesen mot jobb igjen.
    Ellers hadde jeg absolutt vært med på konsert med denne dama! Men, men...

    SvarSlett
  3. Hadde jeg ikke hatt eksamen dagen etterpå så skulle jeg gjerne vært der.

    SvarSlett
  4. Anonym3:14 p.m.

    Rebecca er ei bra dame! Liker spesielt godt den sangen "wait for me";-)

    SvarSlett

Skriv en liten hilsen når du er innom, det setter jeg pris på. Har du ikke konto, bruk ANONYM og husk å skriv hilsen og navnet ditt..:

Free Hit Counter